sâmbătă, 22 august 2009

Ce ma fac cu atatea lingurite?

De cateva zile impart lucruri. Lucruri care imi ocupa spatiul, ma sufoca, vin gramada peste mine. Obiecte, haine, cadouri nefolosite niciodata. Deja simt ca respir, insa ma intreb pentru cata vreme. Pentru inceput nu mai cumpar nimic, decat strictul necesar, adica ma fac ca ploua cand vad lucruri ce ma ametesc pe moment si pe care le-as vrea imediat in cosul meu. Intrebarea ce ma bantuie in momentul asta e la ce-mi folosesc 23 de lingurite de plastic de diverse marimi, culori si modele, cand copilul foloseste una singura la o masa? Am doi copii.

8 comentarii:

  1. Ha!Ha!Ha!
    "Sufar" si eu de aceeiasi chestie, eu in schimb cred ca am buba la mansarda... imi place atat de tare o chestie (in general la haine ma apuca)incat nici nu o imbrac:)))))))
    Imi place blogul tau si bine ai aparut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da, da, subscriu. Cel putin de la prima fetita am dat cadou o multime de hainute cu eticheta... Multumesc pentru primire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha...eu am tot adunat lingurite din cauza Catincai...le fura si le face lingurite pentru papusi...si cand vreau sa-i dau ei nu mai am cu ce....Cand fac curatenie...gasesc peste tot...asa ca te inteleg...am o colectie intreaga!

    RăspundețiȘtergere
  4. A, nu vorbesc de cele ratacite printre jucariile copiilor, pe-alea nu le-am numarat!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Avem si noi doar vreo 4-5 si tot ma gandeam ca-s de prisos ca de fapt mananca cu lingurita normala :))) dar nu ma pun cu voi, clar! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Miutza, sigur ai alte pasiuni ascunse!

    RăspundețiȘtergere
  7. siiiigur am! bijuterii, parfumuri (care vor expira probabil inainte sa le consum, dar deja nu mai cumpar altele de mult) si tot felul de cosmetice. iar pt Maya pantalonasi scurti, rochitele si carti. prea multe, dom'le! deja lucrez la problemele astea dar ma tem ca daca scap de ele le inlocuiesc cu altele :) despre probleme vorbesc... stiti voi, suma viciilor ramane constanta :( cam nasol, in vreme de criza :D

    RăspundețiȘtergere
  8. puteai s-o pastrezi si pe cea de silicon a lui luca, pe care o uitasem la tine intr-o iarna!acu' inteleg de ce m-ai sunat in secunda a dous sa-mi spui ca am uitat ceva!:-)))

    RăspundețiȘtergere