miercuri, 9 septembrie 2009

Ce-ai cu ei?

De cand ma stiu, am o problema cu soferii de taxi, cu vanzatoarele si cu ospatarii. Fac ce fac si reusesc sa-i enervez. Ma straduiesc din rasputeri sa fiu o tipa amabila, glumeata, de teama de a nu ma trezi cu vreun scuipat in ciorba, amestecat cu grija. Si mereu primesc la schimb aceeasi raceala, sictir, uneori nervi. Atata imi trebuie, sa intru in vreun magazin fara sa cumpar nimic. Palme mi-ar trage. Imi vine de multe ori sa ma reped la ele ca uliul, dar ma retrag usor, zambind, ca poate, poate, mai dau vreodata pe-acolo. Daca intreb ceva (ma refer acum la toate cele trei categorii enumerate), sunt deplasata, exagerez, daca nu intreb, sunt de-a dreptul enervanta. Mi s-a povestit de multe ori de catre cei din jur ca ma comport ca un adevarat zbir cu ei. Zau ca vreau sa fiu draguta. 

Un comentariu:

  1. ai sa razi dar aici se intampla invers.de cum intri in magazin te intreaba daca te pot ajuta cu ceva,te asalteaza vanzatorii cu intrebarile,nu te simti tu obligat sa intrebi ceva, asa ca am deja raspunsul formatat: 'nu, ma uit doar momentan'.dar fiindca de cele mai multe ori insa chiar ai nevoie sa te ajute cu cate o informatie, intrebarile lor sunt binevenite.daca ai intrat intr-un magazin ti se spune automat bonjour si aurevoir cand ai plecat indiferent de atitudinea ta, daca i-ai bagat sau nu in seama pe vanzatori.asa ca e inca ok, insa ai dreptul sa nu cumperi nimic si chiar sa si taci.
    despre vanzatorii din romania se poate face un film.si am sa-l fac candva, mai ales ca am lucrat ca vanzatoare si pe terenul de est si pe cel de vest si stiu cu ce se mananca bine de tot!iti inteleg indignarea!

    RăspundețiȘtergere