miercuri, 2 septembrie 2009

Efemeride?!?

Sa ma lamureasca si pe mine cineva ce reprezentau sutele de mici tornade, alcatuite la randul lor din sute si mii de insecte frumoase, pe care le-am vazut azi pe tot drumul de la Campina pana la Paulesti si pe alocuri prin oras. Care lasau pe parbriz zeci si zeci de picaturi infime transparente. Am vazut in prim plan o astfel de insecta la mine pe masa, acum cateva minute. Stiu sigur ca ea e. E frumoasa si ciudata, mica si transparenta, cu aripioare finute, rupta parca din Tinkerbell. A zburat, nu o mai vad. Azi am avut in direct reprezentarea infinitului, in timp ce incercam sa execut mental o numaratoare aproximativa. Nu am vazut niciodata efemeride, insa asemanarea este izbitoare. Iar Rusaliile au trecut de ceva vreme... Oamenii opreau masinile pe marginea drumului, in speranta ca vor prinde ceva, ceva pe telefonul mobil. Nu ma uit la televizor, s-a povestit?

2 comentarii:

  1. Cica a fost invazie de furnici cu aripi in zona :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. aici am vazut o scena asemanatoare, langa biblioteca nationala, de...pasari. e o gradina de unde ca la un semnal s-au ridicat la aceeasi secunda pasari.iti imaginezi zgomotul facut de sutele de aripi in aceeasi secunda, da si cum au innegrit vazduhul...cand vii pe aici te duc acolo,anca stie zona si 'padurea tropicala'plantata acolo , la bnf, care in noaptea alba-evenimentul cu toate muzeele deschise toata noaptea, e iluminata albastru, feeric.

    RăspundețiȘtergere