luni, 22 martie 2010

Recunoasteti personajul


Primul meu bradutz a scos capul la lumina.
Pentru cine inca nu l-a reperat, este vorba despre al doilea personaj de jos in sus, in partea din stanga a imaginii.
Provine dintr-o samanta cumparata de mine dintr-un muzeu, ambalata cu grija in balegar de ren si apoi intr-o cutie cu poza renului si a bradutzului pe ea. Evident ca nici prin cap nu-mi trecea ca, adusa de pe taramuri straine, as avea vreo sansa de reusita. Se vede treaba insa ca, acolo unde exista dorinta, nimic nu-i sta naturii in cale.
In birou au incoltit rosiile.

5 comentarii:

  1. ati avut noroc, mare lucru ca a incoltit. Adica eu stiu si din experienta proprie si din cea adunata de prieteni, niciodata nu a incoltit nimic, din ce am cumparat in strainatate.Ultima speranta anul trecut, am adus din Mallorca simburi de palmieri, sau cum sa ii numesc, am facut si eu si cei , carora le-am daruit , tot ce scria in instructiuni, nimic!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asaaaaaa! Sa vedem cum creste! :) Si la iarna sa-l impodobesti cum se cuvine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vergi, imi si imaginez palmierul tronand la voi in curte!
    Cata, iti dai seama cine o sa imi faca niste globuri pe masura lui, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. E minunat de frumos! N-am mai vazut! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut e !cand ii pui globuri si beteala?asa, cu radacina cu tot!:-)
    mie mi-a adus lucia un cais care a incoltit pe veranda!

    RăspundețiȘtergere