vineri, 26 martie 2010

Tea vrea neaparat sa cante!

4 comentarii:

  1. draga , s-a uitat luca in bucla la film de cel putin 5 ori , si cum se termina cerea cu frenezie: 'encore le piano!':-)
    e o scumpa tare de tot cred ca te bucuri s-o vezi asa!luca face fiecare nota de trei ori , sau mai multe clape deodata sa faca efect de orga in biserica pe miniorga lui de jucarie si are un ritm in el...!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi aduce aminte o zi de acum mai bine de 30 de ani cand Lumi canta la pian si Cristina o bruia.Numai ca,la Tea am simtit o bucurie nespusa pe langa importanta ca stie sa cante.Bravo,poate ca o sa compun si eu un cantec s-o invat sa cante,al doilea dupa sol,mi,sol,mi,do.do,do.Am glumit,nu ma bag pe educatia ei muzicala!Dar ce uimire cu Mihai,se-ntoarce in copilarie?Ce a fost cu seara "lui"?Si mai ales,cew a cantat,Vivaldi?Poate cu nepotii si copiii vom reusi sa facem intr-o zi o orchestra sa facem bani!Zi-i asta lui Robert,sa rida!va pup pe toti pana ne vedem in Ro.Sper sa venim la 15 mai,stam inca ,sa mearga la control G.peste 2 luni,asa ar trebui dar devansam.Deoc.nu are client nici la gradina,nici la casa.Spune-i lu Mimi,te rog,ca m-a contactat pe mess Marioara de la Bocsa si azi l-a operat pe Puiu,la inima.In rest,toate bune,va pup cu dor si va aduc plante,vrei?hei,cu drag,Lucia

    RăspundețiȘtergere
  3. E interesant cum incearca Tea sa aseze degetele intr-o ordine, cantatnd gama. Iar cand canta Ana de ex., e o adevarata "profesoara" pt ea, adica o corecteaza, ca sora mai mare ce e :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tea e muzicala, va reusi cu adevarat sa cinte intr-o buna zi si cu asa o mama ar fi si pacat sa nu o faca! citi copii au norocul sa aiba mama, bunica si bunic profesori de pian??adaug si ...o matusa care...se pozeaza cu placere in fata unui pian!! se vede ca ii place ce face si asta e inceputul ideal!

    RăspundețiȘtergere